ח"כ סעדה: האירוע בת"א – הסיבה שצריך רפורמה

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ סעדה: האירוע בת"א – הסיבה שצריך רפורמה

ח"כ משה סעדה תוקף את המערכת המשפטית ב'מהדורת הבוקר' בקול חי ברקע סערת תפילת יום הכיפורים בכיכר דיזינגוף: "במקום לאפשר לכל אדם להתפלל כרצונו, בית המשפט הופך לפוסק הלכה ואומר שזה לא יפריע לתפילה. לכן חייבים לשנות את הרכב הוועדה לבחירת שופטים"

צילום: Erik Marmor/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה סעדה (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שלישי) ותקף את מערכת המשפט, על רקע האירוע החמור של שיבוש התפילה בתל אביב ביום כיפור. "הם לא דמוקרטים, לא ליברליים וגם לא אכפת להם מהזהות היהודית של המדינה. זו בדיוק הסיבה שצריך רפורמה. ראש עיר מקבל החלטה שרירותית מטעמי בחירות, לרצות את בוחריו. ארבע שנים היו אירועים כאלה שלא הפריעו לאף אחד אבל עכשיו הוא רצה להתנחף לבוחרים שלו ולקבל החלטה שרירותית. מי אמור למנוע את זה? בית המשפט.

"ובמקום לאפשר לכל אדם להתפלל כרצונו, בית המשפט הופך לפוסק הלכה ואומר שזה לא יפריע לתפילה. לכן חייבים לשנות את הרכב הוועדה לבחירת שופטים", אומר סעדה. 

הוא מבטיח כי "השינוי הזה יעשה. בעתיד שופטת במחוזי תראה את שופטי העליון פוסלים החלטה כזו על אתר. אני לא מאשים את השוטרים שהיו בין הפטיש לסדן. האשמה היא על בית המשפט והמוחים עצמם. רוב הציבור נגד הדברים הללו אבל הם שותקים".

הוא 'הכה על חטא': "כשלנו בעניין ההסברה, אבל בדיוק בשביל זה אני מתראיין פה עכשיו ואינסוף פעמים. ברור לי שלרוב העם כאב המראה הזה".



0 תגובות